مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-16اقتصادي

سنگ آهن «چنار» بزرگترین معدن اسدآباد


سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد گفت: در شهرستان اسدآباد از 9 معدن دارای پروانه بهره برداری، دو واحد در چنار و کمک علیا مربوط به معدن سنگ آهن است که معدن سنگ آهن چنار بزرگترین معدن شهرستان به شمار می رود.

- مهدی نوری در تور رسانه ای راهیان پیشرفت به منظور بازدید از معدن چنار شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران، از وجود 9 معدن دارای پروانه بهره برداری در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد، دو واحد شامل معدن سنگ گرانیت و شن و ماسه غیرفعال و هفت واحد شامل دو معدن سنگ آهن، یک معدن سیلیس و مابقی معادن شن و ماسه و لاشه آهکی فعال هستند.

وی با بیان اینکه بخش معدن علاوه بر رونق اقتصادی نقش ویژه ای در اشتغال دارد، افزود: در حال حاضر 75 درصد معادن دارای پروانه بهره برداری شهرستان فعال بوده و برای 100 نفر از نیروی انسانی بومی منطقه اشتغال مستقیم ایجاد کرده اند.

نوری در ادامه با اشاره به فعالیت سه کارخانه کنسانتره در این شهرستان گفت: جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده بیشتر از اولویت های شهرستان در بحث معادن به شمار می رود که خوشبختانه با احداث این کارخانه ها موفقیت های خوبی در این زمینه کسب شده است.

معدن سنگ آهن چنار سالانه دارای 200 هزار تن ظرفیت تولید است مسئول فنی معدن سنگ آهن چنار نیز اظهار کرد: معدن سنگ آهن چنار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ آهن «چنار» بزرگترین معدن اسدآباد

سنگ آهن «چنار» بزرگترین معدن اسدآباد