مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-26سياسي

نحوه فعالیت مراکز اهدای خون تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی


با توجه به سنت حسنه نذر خون حسینی، هفت مرکز اهدای خون در استان تهران میزبان عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا خواهند بود.

- با توجه به سنت حسنه نذر خون حسینی، هفت مرکز اهدای خون در استان تهران میزبان عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس، ستاری، پیروزی، ورامین و شهریار در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال خواهند بود و داوطلبان اهدای خون می توانند به این مراکز مراجعه کنند.

در روز تاسوعای حسینی، 5 مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس، ستاری و پیروزی، آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون از ساعت 8 صبح تا 24 خواهند بود.

همچنین مرکز اهدای خون شهریار از ساعت 8 صبح تا 10 شب و مرکز اهدای خون ورامین از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر از داوطلبان اهدای خون میزبانی خواهند کرد.

در روز عاشورای حسینی نیز 5 مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس، ستاری و پیروزی از ساعت 7 صبح تا 11 شب فعال خواهند بود.

مرکز اهدای خون شهریار نیز از ساعت 7 صبح تا 10 شب و مرکز اهدای خون ورامین هم از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر میزبان داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

بنابر اعلام روابط عمومی انتقال خون استان تهران، گفتنی است مرکز اهدای خون وصال شیرازی نیز امروز (چهارشنبه 4 مرداد) همزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت مراکز اهدای خون تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی

نحوه فعالیت مراکز اهدای خون تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی