مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-08سياسي

انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است


شهردار سنندج با تاکید براینکه انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است، گفت: تحلیل و انتقادهای سازنده رسانه ای موجب اعتماد و امیدآفرینی در جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کردستان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: خبرنگاران چراغ روشن و هدایت گر جامعه هستند.

وی نقد سازنده و تحلیل های درست رسانه ها را چراغ راهی برای مسوولان دانست و گفت: متاسفانه امروز با دید منفی در جامعه ما به نقد و نقدپذیری نگاه می شود.

شهردار سنندج اضافه کرد: همین منفی بودن دیدگاه نسبت به نقد موجب شده آستانه نقدپذیری در جامعه ما بسیار پایین باشد و این راستا نیازمند فرهنگ سازی است.

رشیدی با تاکید براینکه انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است، گفت: انعکاس نقاط قوت و ضعف از سوی رسانه ها و مطالبه گری درست آنها موجب ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در بین مسوولان برای تلاش در مسیر خدمت می شود.

وی از خبرنگاران و اصحاب جراید به عنوان پیام آوران نور نام برد و گفت: همواره با دیدگاه مثبت به انتقادهای خبرنگاران نگاه می کنیم و معتقدیم وجود رسانه ها در کنار مسوولان منشا خیر در تحقق اهداف در مسیر توسعه و آبادانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است

انتقاد سازنده رسانه ها کلید توسعه شهر است