مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 22:502023-07-27سياسي

تا آخرین قطره خون از امنیت مردم دفاع می کنیم


دشمن بداند با تقدیم یک شهید، ده ها و صدها نیروی فراجا داوطلبانه در صف شهادت قرار می گیرند تا جانشان را در حفظ و حراست از امنیت کشور فدا کنند.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی استان همدان گفت: دشمن بداند با تقدیم یک شهید، ده ها و صدها نیروی فراجا داوطلبانه در صف شهادت قرار می گیرند تا جانشان را در حفظ و حراست از امنیت کشور فدا کنند.

سردار سلمان امیری پنجشنبه 5 مرداد در آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن سرهنگ علی میرزایی حسین آبادی در جمع عاشوراییان ملایر و هیأت های مذهبی و مردم شهید پرور شهرستان ملایر، به مقام و جایگاه رفیع شهدا نزد خداوند و بین مردم اشاره و مطرح کرد: خداوند راه را برای این شهدا کوتاه کرد، اینها خدا را دیدند و رفتند، قرعه عزت به نامشان خورد و از خاک به افلاک رسیدند.

وی با بیان اینکه یاد این شهدا در خاطره ها ماند و برای وطن در خون خود غلتیدند، گفت: شهادت روزی آنها شد و آبروی وطن شدند؛ امروز به واسطه شهادت این افسر شجاع و دلیر، قلب های همه ما به هم پیوند خورده و آمده ایم با خانواده این شهید و مردم شهرستان ملایر تجدید بیعت و همدردی کنیم.

امیری با تأکید بر اینکه امروز درب شهادت برای کارکنان فراجا باز است، مطرح کرد: جای جای کشور ما آغشته به خون این عزیزان مظلوم و مقتدری است که در راه امنیت تمام تلاش خود را به کار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا آخرین قطره خون از امنیت مردم دفاع می کنیم

تا آخرین قطره خون از امنیت مردم دفاع می کنیم