مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-27سياسي

اقامه همزمان نماز ظهر عاشورا و جمعه در مصلای خاتم الانبیای زنجان


رییس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان به تقارن روز عاشورا با روز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه و نماز ظهور عاشورا هر دو در مصلای خاتم الانبیا زنجان اقامه می شود.

- حکمعلی اسماعیلی، رییس ستاد نماز جمعه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه همه ساله در زنجان نماز ظهر عاشورا در میدان انقلاب برگزار می شد، اظهار داشت: امسال روز جمعه با روز عاشورا متقارن شده است، لذا نماز ظهر عاشورا امسال در میدان انقلاب برگزار نمی شود.

رییس ستاد نماز جمعه استان زنجان افزود: نماز جمعه و نماز ظهر عاشورا هر دو در مصلای خاتم الانبیا و به امامت آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اقامه می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه همه چیز برای برپایی نماز ظهر عاشورا و نماز جمعه آماده است، افزود: به دستجات عزاداری هم اعلام شده است که اگر می خواهند می توانند از ساعت 10 و 30 دقیقه  تا اقامه نماز ظهر در مصلی به عزاداری بپردازند، ضمن اینکه  هیات رزمندگان فردا در مصلی مراسم عزاداری دارند.

اسماعیلی با بیان اینکه در مصلای خاتم الانبیا این امکان فراهم است که نزدیک70 هزار نمازگزار در این مکان اقامه نماز کنند، افزود: همچنین ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از نمازگزاران برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه همزمان نماز ظهر عاشورا و جمعه در مصلای خاتم الانبیای زنجان

اقامه همزمان نماز ظهر عاشورا و جمعه در مصلای خاتم الانبیای زنجان