مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-07فناوري

حذف کاغذ از مسیر ارائه خدمات دستگاه های دولتی


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید کاغذ از مسیر خدمات دولتی حذف شود و همه خدمات باید آنی و برخط شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستانه روز خبرنگار با حضور در سازمان صدا و سیما ضمن تبریک این روز به خبرنگاران از بخش های مختلف تحریریه سازمان بازدید کرد.

زارع پور در جریان این بازدید با حضور در برنامه زنده سلام خبرنگار پاسخگوی سوالاتی به ویژه در حوزه توسعه پنجره واحد خدمات دولت هوشمند و توسعه پیام رسان های بومی بود.

وزیر ارتباطات در این گفتگو با بیان اینکه اکنون 98 درصد دستگاه های اجرایی به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند متصل شده اند، گفت: این اتفاق بزرگی است که با همراهی و مطالبه گری رسانه ها به ویژه صدا و سیما اتفاق افتاد.

وی در تشریح نقش رسانه در این رابطه افزود: در دولت هوشمند بر اساس تعریف اگر کاری با دولت داشته باشید، باید بتوانید بدون مراجعه حضوری و بدون ارائه مدرک، خدمت را در هر ساعت شبانه روز دریافت کنید برای تحقق این موضوع یک برنامه چهار ساله پیش بینی کرده بودیم که دو سال آن گذشته و دو سال دیگر باقی مانده است و برای تحقق آن در قانون بودجه هر ساله تکالیف دستگاه ها را مشخص کرده ایم تا هم تکالیف دستگاه ها مشخص شود و هم نهادهای نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کاغذ از مسیر ارائه خدمات دستگاه های دولتی

حذف کاغذ از مسیر ارائه خدمات دستگاه های دولتی