مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-15اقتصادي

احداث بزرگراه شیراز به بندرعباس با تامین اعتبار شتاب می گیرد


مدیرکل راه و شهرسازی فارس با یادآوری اینکه مطالبات بالای پیمانکار پروژه بزرگراهی شیراز-فسا-داراب-بندرعباس، دلیل کندی کار در قطعه باقیمانده است، - ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس با یادآوری اینکه مطالبات بالای پیمانکار پروژه بزرگراهی شیراز-فسا-داراب-بندرعباس، دلیل کندی کار در قطعه باقیمانده است، گفت: روند احداث بخش باقیمانده این پروژه، در صورت تامین اعتبار شتاب مناسبی خواهد گرفت.

محمودرضا طالبان سه شنبه 24 مرداد با اشاره به بازدید انجام شده از روند احداث بزرگراه شیراز-فسا-داراب-بندرعباس، گفت: این یکی از محورهای بسیار مهم و شریانی برای فارس و کشور است.

او اضافه کرد: تردد بسیار زیاد به ویژه ترانزیت کالا و حوادث رانندگی متعدد رانندگی، از نکاتی ست که توجه به تکمیل این پروژه را به یک ضرورت بدل کرده است.

طالبان با بیان اینکه از سال 1384، موضوع چهارباند شدن این محور مواصلاتی و تبدیل آن به یک محور بزرگراهی، مد نظر قرار گرفت و به اولویت بدل و اجرایی شد.

وی، با بیان اینکه بخشی از این مسیر، در محدوده تحت مدیریت اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد، گفت: کل مسیر این پروژه 350 کیلومتر بوده و تاکنون 214 کیلومتر آن چهاربانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگراه شیراز به بندرعباس با تامین اعتبار شتاب می گیرد

احداث بزرگراه شیراز به بندرعباس با تامین اعتبار شتاب می گیرد