مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:252023-07-25ورزشي

تجهیز ورزشی یک هزار و 200 پایگاه مقاومت بسیج در اصفهان


جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: از مجموع 3 هزار پایگاه، 1200 پایگاه تجهیز ورزشی شدند و در راستای این اقدام، اداره کل ورزش و جوانان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، طرح تجهیز ورزشی 1200 پایگاه مقاومت بسیج به نیت 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.

 جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: تقارن بسیار جالب و قابل فکری در ورزشگاه تختی اصفهان رقم خورد و آن، آیین تجهیز ورزشی 1200 پایگاه مقاومت بسیج همزمان با ایام سوگواری امام حسین (ع) است.

وی افزود: در این مدت هیأت های ورزشی و باشگاه ها زحمت بسیاری در راستای این برنامه کشیدند، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان هدف از این طرح است تا آن ها وقت خود را با کیفیت و اثربخش پشت سر بگذارند، با این اتفاق مناطق کم برخوردار هم از تجهیزات بهره مند شوند و شاهد توسعه ورزش همگانی باشیم.

محمدی با بیان این که امیدوارم در ادامه شاهد توسعه سلامت و استعداد پروری باشیم، تصریح کرد: استعدادیابی در اولویت قرار دارد و در پایگاه های بسیج به استعدادیابی ورزشکاران کمک خواهد شد، همچنین با ابتکار به عمل آمده هر یک از این پک ها مزین به نام یک شهید است که یک کار فرهنگی و ارزشی به شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز ورزشی یک هزار و 200 پایگاه مقاومت بسیج در اصفهان

تجهیز ورزشی یک هزار و 200 پایگاه مقاومت بسیج در اصفهان