مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-12اقتصادي

خسارت 45 میلیارد تومانی بابت سرقت از تجهیزات مخابراتی مازندران


مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه به علت سرقت از تجهیزات مخابراتی، به سمت توسعه فیبر نوری رفتیم، گفت: برخورد قهری دولت ها باعث کاهش درآمد شرکت مخابرات شد و مخابرات در تهیه منابع نقدینگی با چالش جدی مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، علی نوروزی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه در همه ابعاد جامعه سبقه مطالبه گری دارند که می طلبد خبرنگاران با مطالبه گری باعث رشد عملکرد دستگاه های اجرایی از جمله شرکت مخابرات در سطح جامعه شوند.

وی افزود: خیلی از نواقص ما را اصحاب رسانه می توانند متذکر شوند تا مشکلات را بتوانیم برطرف کنیم.

مدیرمنطقه مخابرات مازندران بیان کرد: به علت سرقت ناجوانمردانه از تجهیزات بی دفاع مخابراتی، به سمت توسعه فیبر نوری رفتیم؛ در دو سال گذشته حدود 190 سایت مخابراتی جدید را نصب و راه اندازی کردیم.

نوروزی با بیان اینکه 747 تکنولوژی را در 2 سال گذشته تغییر داده و به 4G ارتقا دادیم، ادامه داد: در راستای رشد و ارتقای تکنولوژی نوین 5G، 20 سایت مصوب داشتیم که 10 سایت نصب کرده و 3 سایت را در شهرهای آمل، بابل و ساری راه اندازی کردیم، با توجه به آپارتمان سازی و مجتمع سازی ها مخصوصا در غرب استان، جهت تکمیل پوشش ارتباطی همراه اول حدود 125 سایت جدید را تا پایان سال باید راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 45 میلیارد تومانی بابت سرقت از تجهیزات مخابراتی مازندران

خسارت 45 میلیارد تومانی بابت سرقت از تجهیزات مخابراتی مازندران