مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 09:102023-07-27اقتصادي

حل مسائل صنعت خودرو با ایجاد پردیس علم وفناوری خودرو


سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در بازدید از شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو (جتکو) ایجاد پردیس علم و فناوری خودرو را نزدیک ترین راه حل برای شکل گیری یک اکوسیستم دانش بنیان در صنعت خودرو دانست.

- سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در بازدید از شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو (جتکو) ایجاد پردیس علم و فناوری خودرو را نزدیک ترین راه حل برای شکل گیری یک اکوسیستم دانش بنیان در صنعت خودرو دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید رضایی فر در بازدید از دستاوردها و ظرفیت های شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو (جتکو) از پتانسیل و ظرفیت این شرکت برای تبدیل شدن به پردیس علم و فناوری خودرو خبر داد.

رضایی فر در این بازدید از محصولات و فناوری های توسعه داده شده در شرکت جتکو از جمله خودروی الکتریکی و ماژول های داخلی شده آن، قطعات و اجزای الکترونیکی، مواد پیشرفته خطوط تولید خودرو، تجهیزات تست و آزمون و نمونه فناوری های مرتبط با خودروهای هوشمند و سایر محصولات توسعه داده شده در شرکت جتکو بازدید کرد.

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر اولویت اصلی ایجاد یک نظام مدون طرح و توزیع مسائل صنعت خودرو در شبکه دانش و فناوری کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسائل صنعت خودرو با ایجاد پردیس علم وفناوری خودرو

حل مسائل صنعت خودرو با ایجاد پردیس علم وفناوری خودرو