مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-04سياسي

ورود به عرصه انتخابات با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی باشد


افرادی که می خواهند به عنوان کاندیدا در عرصه انتخابات ورود کنند اگر دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، پا به میدان انتخابات بگذارند و صرفا فقط به دلیل دارا بودن مدرک تحصیلی لازمه اقدام نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر دهاقان ضمن تأکید بر موضوع پایبندی به عهد و پیمان اظهار داشت: در این مسئله پیامبر و ائمه اطهار(ع) الگوی بسیار خوبی بودند، پیامبر اسلام (ص) به عهدهایشان بسیار پایبند بودند و حتی در نسبت به عهد هایی که با مشرکین داشتند، عمل می کردند.

  وی در همین راستا ادامه داد: حضرت محمد(ص) برای هیچ سود زودگذر و یا دیرگذر خلاف عهد های خود عمل نکردند و همیشه مطابق با عهد هایی که بسته بودند، رفتار می کردند، همه ما باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم.

رضوانی با اشاره به آغاز پیش ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که می خواهند به عنوان کاندیدا در این عرصه ورود کنند اگر دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، پا به میدان انتخابات بگذارند و صرفا فقط به دلیل دارا بودن مدرک تحصیلی لازمه، اقدام نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به عرصه انتخابات با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی باشد

ورود به عرصه انتخابات با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی باشد