مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-01فرهنگي

مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک اردبیل افتتاح شد


مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک، سه شنبه 10 مرداد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد و سایر مسئولان فرهنگی در مجتمع فرهنگی هنری فدک افتتاح شد.

- ایسنا/اردبیل مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک، سه شنبه 10 مرداد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد و سایر مسئولان فرهنگی در مجتمع فرهنگی هنری فدک افتتاح شد.

امیر رجبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل در این مراسم با اشاره به تولید انیمیشن با استفاده از ظرفیت هنرمندان جوان استان خبر داد و گفت: تولیدات ملی در استان برای انتشار در فضای مجازی ساخته خواهد شد.

وی اقدامات فرهنگی را در سایه همت و حمایت هنرمندان و مسئولان فرهنگی برشمرد و گفت: هدف نتیجه و خروجی مناسب فرهنگی و هنری است و این مجتمع اقدامات خوبی را در عرصه دیجیتال در استان رقم خواهد زد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل از فعالیت خانه های دیجیتال در سطح استان با 10 مرکز خبر داد و افزود: به همت کانون مساجد استان خانه های دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده است.

رجبی فعال سازی خانه های دیجیتال در سطح استان را فرصت خوبی قلمداد کرد و گفت: در این عرصه کمبود داریم و این مراکز دیجیتال در سایر شهرستانهای استان نیز فعال می شود.

مسعود کوهی، مدیرعامل مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک نیز در این جلسه بیان کرد: با برگزاری رویدادهای مختلفی که در مراکز دانشگاهی برگزار کردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک اردبیل افتتاح شد

مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک اردبیل افتتاح شد