مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-10سياسي

پلیمر آریاساسول برترین شرکت نوآور در سطح جهانی شد


آریاساسول با حضور موفق در دو جایزه جهانی توانست در مجموع چهار مقام برتر را برای ایران به ارمغان بیاورد و به عنوان برترین شرکت نوآور در سطح جهان ثبت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشانا به نقل از شرکت پلیمر آریاساسول، این شرکت در پنجمین دوره جایزه نوآوری سازمانی (5th Organization-Wide Innovation Award - 2023) که با هدف شناسایی سازمان هایی با محوریت به کارگیری بهترین روش یادگیری و تلفیق آن با ایده ها و خلاقیت برای تبلور نوآوری برگزار شد، طرحی یکپارچه با عنوان خلق ایده تا محصول تجاری را ارائه کرد و با 6 ستاره برای این طرح، برترین شرکت نوآور در بین سایر رقبا شد.

این طرح با تشریح سه فرآیند نظام پیشنهادها، خلاقیت و اثربخشی و مرکز نوآوری به صورت جامع فرآیندهای خلق ایده، ارزیابی، اجرا و سرانجام تجاری سازی شرکت را معرفی می کند.

از آنجایی که هیچ شرکتی موفق به کسب مقام هفت ستاره در این بخش نشد و دیگر شرکت های مشارکت کننده از سراسر جهان از جمله آرامکو نیز بیش از پنج ستاره کسب نکردند، بنابراین طرح آریاساسول به عنوان برترین طرح در جایزه نوآوری 2023 انتخاب شد.

کسب 2 مقام برتر از سوی مدیریت طرح و برنامه و واحد کیفیت نهمین دوره جایزه بین المللی تجارب برتر (9thInternational Best Practice Competition) در سال 2023 با حضور 82 شرکت و 130 طرح از سراسر جهان از جمله شرکت هایی از آمریکا و اسپانیا برگزار شد و شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیمر آریاساسول برترین شرکت نوآور در سطح جهانی شد

پلیمر آریاساسول برترین شرکت نوآور در سطح جهانی شد