مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:152023-08-06اقتصادي

ورزش خارگ نیازمند حمایت است/ لزوم توسعه زیرساخت ها


ورزش در جزیره خارگ نیازمند حمایت ویژه است و باید با توسعه زیرساخت ها و تامین نیازهای ورزشکاران زمینه توسعه ورزش در این جزیره فراهم شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: جزیره خارگ دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه اقتصادی است و با صادرات 90 درصد از نفت کشور، نقش و رسالت مهمی را در عرصه اقتصادی و درآمدزایی ایفا می کند.

با وجود ظرفیت های بسیار خوبی که در این زمینه وجود دارد، اهالی جزیره با مسائل و مشکلاتی در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی و… روبرو هستند که باید برای رفع این مشکلات تلاش جدی تری صورت گیرد.

ورزش خارگ از گذشته رونق فراوانی داشته و ورزشکاران متعددی از این جزیره به سطح ملی و بین المللی راه یافته اند و با حمایت مناسب می توان بار دیگر شاهد درخشش ورزشکاران این جزیره در عرصه های داخلی و خارجی بود.

مشکلات زیرساخت ورزشی اگرچه در همه مناطق کشور وجود دارد ولی انتظار می رود در جزیره خارگ که قطب صادرات نفت خام کشور است، این کمبودها کمتر باشد و زیرساخت های به اندازه کافی تأمین شود.

حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی از دیگر مواردی است که باید با جدیت بیشتری انجام شود تا ورزشکاران با دغدغه کمتری بتوانند به تمرینات و مسابقات خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش خارگ نیازمند حمایت است/ لزوم توسعه زیرساخت ها

ورزش خارگ نیازمند حمایت است/ لزوم توسعه زیرساخت ها