مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-17سياسي

پاک مهر خبر داد؛ 80 پایگاه و بیمارستان و هشت اتوبوس آمبولانس در مسیر زائرین اربعین


نائب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به خدمات رسانی به زائرین پیاده روی اربعین گفت: 80 پایگاه و بیمارستان و هشت اتوبوس آمبولانس در مسیر زائرین اربعین تدارک دیده شده است.

- سید محمد پاک مهر نماینده بجنورد، جاجرم و سملقان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه اربعین بزرگترین مانور پیاده روی بزرگ دنیا است، گفت: جمعیتی چندین میلیونی به قصد زیارت امام حسین (ع) که مورد استقبال تمام مسلمانان است در این پیاده روی معنوی حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه مانور 900 کیلومتری معنوی علاقمندان بسیاری دارد که در دل تابستان و هوای گرم اتفاق می افتد، تصریح کرد: با توجه به نیاز هایی که در حوزه سلامت در این سفر وجود دارد؛ کشور ما با کمک حوزه سلامت کشور عراق باید تدبیر لازم را انجام دهد تا نیاز های این سفر در حوزه سلامت در داخل کشور، نوار مرزی با کشور عراق، مسیر تردد به سمت نجف، مکان های مستقر زائران، زائرین نجف و در انتها کربلا که حوزه بزرگترین اجتماع حضور مردمی است، تامین شود.

نائب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به موضوع امداد و نجات مسافران در گرمای تابستان، گفت: مباحث درمانی و تغذیه زائرین در این سفر معنوی بسیار اهمیت دارد و تمهیدات بسیار خوبی باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک مهر خبر داد؛ 80 پایگاه و بیمارستان و هشت اتوبوس آمبولانس در مسیر زائرین اربعین

پاک مهر خبر داد؛ 80 پایگاه و بیمارستان و هشت اتوبوس آمبولانس در مسیر زائرین اربعین