مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-20سياسي

جی پی اس خودرو از نگاه پیام جی پی اس!


امروزه ردیاب خودرو ابزاری کارآمد و محبوب در میان مردم ایران محسوب شده و افراد به دلیل تامین امنیت بالاتر خودرو، آگاهی از وضعیت خودروی خود در هر لحظه و موارد مثبت دیگر به خرید آن روی آورده اند.

با توجه به تنوع بالا و کارایی متفاوت آن ها انتخاب جی پی اس خودرو هم سخت تر شده است.

سوال متداول بسیاری از مالکان خودرو این است که آیا می توانیم بهترین جی پی اس خودرو در ایران را پیدا کنیم؟ بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی هایی دارد؟ ردیاب مناسب خودروی من کدام است؟ کاربرد ردیاب خودرو برای صاحبان خودرو افراد برای اینکه بتوانند ردیاب های مناسب برای خودروهای خود تهیه کنند باید کاربردهای یک جی پی اس خودرو  را بدانند.

 با توجه به آمار بالای سرقت خودرو صاحبان خودرو به فکر یک راهی هستند که از مکان فعلی خودرو تا لحظه حرکت و مکان بعدی اطلاعات دقیقی را داشته باشند.

 ردیاب ماشین با کمک ماهواره ها موقعیت فعلی خودرو را شناسایی کرده و می تواند هر لحظه موقعیت فعلی خودرو را به فرد اطلاع دهد.

 این اطلاعات به وسیله سیم کارت به کاربر انتقال می یابد و در هر جایی که از آن استفاده شود فرد خواهد توانست موقعیت خودرو را پیگیری کند.

 برخی از جی پی اس های پیشرفته می توانند در صورت هرگونه تغییر در درب خودرو یا شیشه های آن متوجه ورود غیرقانونی سارق خودرو شوند و به مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جی پی اس خودرو از نگاه پیام جی پی اس!

جی پی اس خودرو از نگاه پیام جی پی اس!