مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-05اقتصادي

پیگیری بخش خصوصی برای ایجاد خط هوایی مخصوص گلستان


گرگان_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اعلام اینکه خط هوایی مخصوص گلستان ایجاد می شود، گفت: سه شرکت سرمایه گذاری پیگیر خرید هواپیما برای استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید محمد دهنوی ظهر شنبه در نشست خبری با رسانه های استان با بیان اینکه عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان را شرکت توسعه زیرساخت پتروشیمی خلیج فارس انجام می دهد، اظهار کرد: موضوع تأمین آب پتروشیمی استان از دغدغه های ماست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: در این راستا قرار شد تا طرح فاضلاب گرگان اجرا شود که پس از آن، آب تصفیه شده فاضلاب گرگان برای پتروشیمی بهره گیری شود.

وی ادامه داد: در مدت یک سالی که پتروشیمی بخواهد در گلستان اجرایی شود، پروژه تأمین آب هم عملیاتی خواهد شد که در این راستا مطابق ارزیابی های انجام شده، نیاز به اجرای 34 کیلومتر خط انتقال آب است.

دهنوی در توضیح چگونگی تأمین برق پتروشیمی گلستان، گفت: با توسعه فاز سیکل ترکیبی علی آباد کتول برق پتروشیمی هم تأمین خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون 40 مگاوات برق از طریق بخش خصوصی تأمین شده که با اجرای این پروژه در منطقه اینچه برون و بندر ترکمن، تولید برق استان افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری بخش خصوصی برای ایجاد خط هوایی مخصوص گلستان

پیگیری بخش خصوصی برای ایجاد خط هوایی مخصوص گلستان