مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-31اقتصادي

آیا بازار رمزارزها برای سرمایه گذاری مناسب است؟


یک کارشناس اقتصادی به چگونگی سرمایه گذاری در بازار رمزارزها اشاره کرد و این حوزه را در زمینه پیشرفت فضای اقتصادی کشور موثر خواند.

- سید مهداد خاتمی، کارشناس حوزه اقتصادی، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه بهره گیری از رمز ارزها و بلاکچین می تواند سرعت رشد و پیشرفت کشورهای در حال توسعه را افزایش بدهد، گفت: این امر کمک می کند اقتصاد دیجیتال را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

از طرفی به دلیل انتقال آسان و ارزان ارزهای دیجیتال به سراسر جهان، این نوع کشورها می توانند میزان تجارت خود با سایر کشورهای جهان را افزایش داده و حتی تحریم هایی که بر ضد آنها وجود دارد را دور بزنند.

‎وی افزود: این موضوع می تواند نقطه عطف برای ایران نیز باشد و بسیار مفید است ، چرا که سال هاست به دلیل تحریم های بانکی تجارت با شرکت های بین المللی و توسعه مرزهای تجاری کسب و کارهای ایرانی با مشکلات بسیار زیادی همراه بوده است.

این کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد: برای اینکه دید بهتر و گسترده تری نسبت به تاثیر ارز دیجیتال بر اقتصاد ایران داشته باشیم باید گفت در شرایط فعلی و با توجه به تحریم های موجود، کاهش میزان درآمدهای نفتی کشور، محدود شدن منابع ارزی ایران و عدم دسترسی به درآمدها دولت سعی می کند  که از هر روشی برای دور زدن تحریم های اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بازار رمزارزها برای سرمایه گذاری مناسب است؟

آیا بازار رمزارزها برای سرمایه گذاری مناسب است؟