مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-29اجتماعي

افزایش 2 تا 4 درجه ای دما در انتظار هرمزگان


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: باد نسبتاً شدید، مواج بودن دریا، ابرناکی و رگبار پراکنده در ارتفاعات و افزایش 2 تا 4 درجه ای دما برای امروز هرمزگان پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: باد نسبتاً شدید، مواج بودن دریا، ابرناکی و رگبار پراکنده در ارتفاعات و افزایش 2 تا 4 درجه ای دما برای امروز هرمزگان پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت وگو با ایسنا، افزود: با تداوم فعالیت سامانه کم فشار فصلی، در دریای عمان و تنگه هرمز وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی و مواج بودن دریا و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رگبار باران و رعد وبرق و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: در ساعات صبح در نواحی شمالی تنگه هرمز و برخی نقاط ساحلی و مرکزی استان، ابرناکی با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق و در طول روز غبارمحلی پیش بینی می شود.

سی سی پور بیان کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب نیز در ارتفاعات استان بویژه ارتفاعات شرقی و شمالی رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار باران و رعد و برق و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود و سبب سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توصیه می شود در ساعات بعدازظهر و شب از تردد در حاشیه و بستر رودخانه های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 تا 4 درجه ای دما در انتظار هرمزگان

افزایش 2 تا 4 درجه ای دما در انتظار هرمزگان