مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-09سياسي

فعالیت 1300 هیئت مذهبی طی ایام محرم در استان کهگیلویه و بویراحمد


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار و 300 هیئت مذهبی طی ایام عزاداری دهه اول محرم در سطح استان فعالیت داشتند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار و 300 هیئت مذهبی طی ایام عزاداری دهه اول محرم در سطح استان فعالیت داشتند.

سید هاشم موسوی نیا روز چهارشنبه 18 مرداد ماه 1402 در نشست با خبرنگاران، افزود: با محوریت فعالیت های مردمی و همکاری دستگاه ها، چندین عنوان برنامه طی ایام محرم در استان محقق شد.

وی از برگزاری 10 همایش احلی من العسل در استان طی ایام دهه اول محرم خبر داد و اظهار کرد: 10 همایش شیرخوارگان حسینی با همکاری دستگاه های فرهنگی در استان اجرا شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعزام 250 مبلغ خارج از استان با پوشش 11 گروه به مناطق مختلف خاطرنشان کرد: 450 مبلغ خارج از استان، در قالب طرح هجرت و بومی نیز در راستای فعالیت های مختلف در ایام دهه اول محرم اقدام کردند.

موسوی نیا با اشاره به گردهمایی هیئت های مذهبی، توزیع پرچم، ریسه کشی و سیاه پوشی شهرها در ایام محرم، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های سیر تاریخی محرم و افتتاحیه حسینیه هنر و رسانه نیز محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1300 هیئت مذهبی طی ایام محرم در استان کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت 1300 هیئت مذهبی طی ایام محرم در استان کهگیلویه و بویراحمد