مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-19بين الملل

روایت رسانه ها صهیونیستی از شکاف بی سابقه در اسراییل از زمان حضور نتانیاهو


درپی تعمیق روزافزون شکاف و گسست میان صهیونیست ها و پیچیده تر شدن بحران سیاسی در اراضی اشغالی، رسانه های عبری اذعان کرده اند که رژیم اشغالگر در برهه فعلی از نارسایی شدید قلبی رنج می برد.

- درپی تعمیق روزافزون شکاف و گسست میان صهیونیست ها و پیچیده تر شدن بحران سیاسی در اراضی اشغالی، رسانه های عبری اذعان کرده اند که رژیم اشغالگر در برهه فعلی از نارسایی شدید قلبی رنج می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه های عبری در شرایط بحرانی فعلی رژیم صهیونیستی به حمله شدید ائتلاف کابینه بنیامین نتانیاهو به هرتزی هالوی، رییس ستاد ارتش این رژیم و شکاف در نهادهای امنیتی آن پرداخته و اعلام کرده اند که ایران و حزب الله مانع متلاشی شدن ما توسط خودمان نمی شوند و از آن بهره می برند.

این رسانه ها با تشبیه وضعیت حاکم در اراضی اشغالی به یک انسان اعلام کرده اند که رژیم صهیونیستی دچار نارسایی شدید قلبی شده و رهبری امنیتی آن به کیسه بوکسی برای ائتلاف حاکم تبدیل شده است.

این رسانه ها در ادامه گزارش دادند که ایرانی ها و حزب الله در حال لذت بردن از این صحنه هستند.

آلون بن داوید، تحلیلگر مسائل نظامی شبکه 13 رژیم صهیونیستی در این باره به روزنامه معاریو گفت: رهبری امنیتی به کیسه بوکسی برای گروهی تبدیل شده است که کرسی های ائتلاف کابینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رسانه ها صهیونیستی از شکاف بی سابقه در اسراییل از زمان حضور نتانیاهو

روایت رسانه ها صهیونیستی از شکاف بی سابقه در اسراییل از زمان حضور نتانیاهو