مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 00:252023-07-30فرهنگي

راهنمای «موراکامی» خواندن


« هاروکی موراکامی» رمان نویس نامدار ژاپن با نوشته های در ظاهر ساده، تخیل و واقعیت را در داستان هایی درباره گربه های گم شده و دنیای هیجان انگیز و فانتزی ترکیب می کند.

- هاروکی موراکامی رمان نویس نامدار ژاپن با نوشته های در ظاهر ساده، تخیل و واقعیت را در داستان هایی درباره گربه های گم شده و دنیای هیجان انگیز و فانتزی ترکیب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، هاروکی موراکامی ، نویسنده پرفروش ژاپنی نویسندگی را از 30 سالگی آغاز کرد و در سال 1987 همزمان با انتشار پنجمین رمانش به نام جنگل نروژی به چهره برجسته ادبی تبدیل شد.

رمان های موراکامی که آمیزه ای از روایت های واقع گرایانه و رویایی اند، طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کردند و این نویسنده را به یکی از شانس های همیشگی دریافت نوبل ادبیات تبدیل کردند.

اگر با این نویسنده آشنایی ندارید یا این که قصد دارید برخی از موفق ترین آثار او را مطالعه کنید، این مطلب در ادامه شما را راهنمایی می کند.

نقطه شروع رمان های موراکامی را می توان به دو بخش تقسیم کرد: رمان های فانتزی و رئال؛ البته بسیاری از آثار او در حد فاصل بین این دو تقسیم بندی قرار می گیرند.

جنگل نروژی که در سال 1987 میلادی منتشر شد، فاقد آن غرابت ماورایی است که مشخصه بسیاری از محبوب ترین آثار موراکامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای «موراکامی» خواندن

راهنمای «موراکامی» خواندن