مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-06حوادث

2 کشته و 5 مجروح در تصادف خونین بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد


مدیر منطقه اول آتش نشانی مشهد از امدادرسانی پرسنل این سازمان به سانحه دیدگان تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبراعظم(ص)این شهر خبر داد.

- 2 کشته و 5 مجروح در تصادف خونین بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد ایسنا/خراسان رضوی مدیر منطقه اول آتش نشانی مشهد از امدادرسانی پرسنل این سازمان به سانحه دیدگان تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبراعظم(ص)این شهر خبر داد.

علی محمد کاظمی با بیان این مطلب گفت: صبح امروز یکشنبه در پی اعلام این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجات گران ایستگاه های 53 و7 را به محل اعلامی در پیامبر اعظم(ص) 16و 18 اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی مشخص شد، تصادف بین خودروهای سواری پژو 405 ، مینی بوس، کامیون بنز 10تن و پیکان وانت رخ داده و در این حادثه غم انگیز، 2 سرنشین خودرو پژو 405 که یک خانم و آقا بودند در دم فوت شده و 5 نفر دیگر از سرنشینان سایر خودروها مصدوم شده اند.

مدیر منطقه اول آتش نشانی مشهد گفت: آتش نشانان ضمن ایمن سازی خودروهای آسیب دیده و جلوگیری از انفجار و آتش سوزی این وسایل نقلیه، مجروحان را برای انتقال به بیمارستان به آمبولانس منتقل کرده و پیکر جانباختگان این حادثه را به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته و 5 مجروح در تصادف خونین بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد

2 کشته و 5 مجروح در تصادف خونین بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد