مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-18اجتماعي

زائران اربعین دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به صدور گذرنامه دائمی و زیارتی در استان، گفت: زائران اربعین دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی حاجیان ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون 17 هزار و 500 جلد گذرنامه برای زائران اربعین در کرمانشاه شامل حدود 10 هزار گذرنامه اصلی و هفت هزار و 500 جلد نیز گذرنامه موقت صادر شده است.

وی افزود: هزینه صدور گذرنامه دائمی 450 هزار تومان و گذرنامه موقت (زیارتی) 50 هزار تومان است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضاها از زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تقاضا می شود چنانچه قصد دریافت گذرنامه و سفر زیارتی دارند از هم اکنون به محل های مورد نظر مراجعه و با همکاری با متولیان امر پیگیر امورات گذرنامه خود باشند.

حاجیان با بیان اینکه فعلاً دستورالعملی از مرکز برای صدور گذرنامه اصلی یا موقت در مرز ابلاغ نشده است، گفت: متقاضیان برای گذرنامه دائم می توانند به مراکز پلیس به اضافه 10 و برای گذرنامه زیارتی به آدرس کرمانشاه - چهار راه شهیاد، جنب پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

وی همچنین از معافیت زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج از کشور نیز خبر داد و بیان کرد: این معافیت صرفاً مربوط به مرزهای زمینی است و افرادی که از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند

زائران اربعین دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند