مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-15اقتصادي

81 پروژه آموزشی در سطح استان همدان در حال ساخت است


مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان گفت: 81 پروژه آموزشی با بیش از 90 میلیارد تومان سرمایه گذاری با مشارکت خیرین و بودجه ملی در حال ساخت و تکمیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید شیرازیانی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه 81 پروژه آموزشی با بیش از 90 میلیارد تومان سرمایه گذاری با مشارکت خیرین و بودجه ملی در حال ساخت و تکمیل است، اظهار کرد: در سطح استان همدان 16 مدرسه کانکسی وجود دارد به طوری که در پنج مدرسه آن بالای 11 دانش آموز مستقر بودند و تحت عنوان طرح شهید پناهی پروژه به جای آنها در نظر گرفته شد و در اول مهر آماده افتتاح هستند.

وی افزود: این پروژه ها در سامن ملایر، گل تپه، خزل قهاوند قرار دارند، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بنیاد برکت برای 11 مدرسه کانکسی دیگر اعلام آمادگی کرده اند تا به طور کلی این نوع مدارس از سطح استان حذف شود.

مدیرکل نوسازی استان همدان با بیان اینکه اداره کل نوسازی مدارس در سطح استان 10 استخر دارد که کلنگ آنها در سال 89 به زمین زده شده اما متأسفانه به لحاظ تأمین اعتبار برخی پیشرفت بیشتری و برخی کمتر داشته اند، گفت: از محل مصوبه اعتبارات سفر ریاست جمهوری 47 میلیارد تومان به سه استخر دانش آموزی استان همدان که در نهاوند، ملایر و اسدآباد واقع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 پروژه آموزشی در سطح استان همدان در حال ساخت است

81 پروژه آموزشی در سطح استان همدان در حال ساخت است