مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-30پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: تأمین سلامت مردم اولویت اول ماست


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمام تلاش ها باید به کاهش رنج مردم در نظام سلامت منتهی شود،گفت: تأمین، حفظ و ارتقای سلامت مردم اولویت نخست دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با بیان اینکه از مهم ترین الزامات نظام سلامت در جوانی جمعیت، توسعه زیرساخت و تجهیزات موردنیاز است، اظهار کرد: یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی حفظ نوزاد و کودک است و خوشبختانه در همین راستا، دستگاه CT اسکن مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور نصب و در آستانه راه اندازی است.

  وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های سلامت محور در استان گیلان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزود: یک دستگاه رادیوتراپی با انرژی بالا، یک دستگاه MRI در لنگرود و یک دستگاه پت اسکن به استان طی روزهای اخیر به ناوگان تجهیزاتی افزوده شده که قابل توجه است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمام تلاش ها باید به کاهش رنج مردم در نظام سلامت منتهی شود، گفت: ما باید از طریق نیازسنجی و در جهت رفع آن ها تلاش کنیم تا اگر بیماری به ما مراجعه کرد، به دلیل کمبود پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی و یا سایر ملزومات، شرمنده آن بیمار نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: تأمین سلامت مردم اولویت اول ماست

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: تأمین سلامت مردم اولویت اول ماست