مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-21بين الملل

چمدان های پُر از پول مُهره آمریکا در لبنان


یک روزنامه انگلیسی به عملکرد مرد شماره یک مالی آمریکا در لبنان اشاره کرد و نوشت که رییس سابق بانک مرکزی این کشور در بحبوحه بحران مالی لبنان، - بسیار مرفه تر از شهروندان عادی زندگی می کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در خصوص ریاض سلامه رییس سابق بانک مرکزی لبنان که از وی با نام مرد شماره یک مالی آمریکا در این کشور نیز یاد می شود نوشت: سلامه یک فلش مموری حاوی اطلاعاتی از کارش به خارج از کشور ارسال کرده است.

بر اساس این گزارش، در ژوئن 2021 در حالی که لبنان از یک بحران اقتصادی ویرانگر رنج می برد، ریاض سلامه با هواپیمای اختصاصی خود در فرودگاه پاریس فرود آمد.

مسئولان گمرک فرانسه تعداد زیادی از بسته های غیرمجاز پول را در چمدان های وی پیدا کردند.

سلامه که تابعیت فرانسوی نیز دارد در ابتدا مدعی شده بود که تنها 15 هزار یورو با خود به همراه دارد اما بعد از تفتیش چمدان های وی مشخص شد سلامه بیش از 84 هزار یورو و هفت هزار دلار با خود دارد.

زمانیکه مسئولان گمرک فرانسه از وی درباره پول های مذکور سوال کردند سلامه به راحتی گفت که فراموش کرده این پول ها در چمدان هایش است! روزنامه فایننشال تایمز در ادامه نوشت: به نظر می رسد در حالی که مردم لبنان با فروپاشی نظام بانکی این کشور در تهیه مایحتاج اولیه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمدان های پُر از پول مُهره آمریکا در لبنان

چمدان های پُر از پول مُهره آمریکا در لبنان