مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-06سياسي

مروجین فرهنگ غرب شرمسار شهدا هستند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مروجین فرهنگ غرب با بی شرمی و بی حیایی تمام اهداف دشمن را دنبال می کنند و در برابر فرهنگ جهاد و شهادت سرافکنده و شرمسار هستند.

- مشگین شهر - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مروجین فرهنگ غرب با بی شرمی و بی حیایی تمام اهداف دشمن را دنبال می کنند و در برابر فرهنگ جهاد و شهادت سرافکنده و شرمسار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر یکشنبه در یادواره شهدای شهرستان مشگین شهر با محوریت شهیدان میرمحمود بنی هاشم و جلیل محمدزاده در تالار اندیشه مشگین شهر اظهار کرد: دشمن بیش از چهار دهه است که در فتنه گری ها و آشوب طلبی های خود در برابر فرهنگ جهاد و شهادت دست تسلیم بالا می برد و نمی تواند عهد و پیمان ملت ایران را با شهدا بشکند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده شاهد برگزاری اولین کنگره 3400 شهید استان اردبیل سرداران و امیران پرافتخار استان اردبیل با حضور مسئولان ملی خواهیم بود که قطعاً جای جای این استان رنگ و بوی جهاد و شهادت به خود خواهد گرفت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزاری یک هزار و 986 یادواره شهدا را در آستانه برگزاری کنگره 3400 شهید استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: بیش از دو سال است که یادواره ها و اجلاسیه شهدا در صنوف و اقشار مختلف شهرستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروجین فرهنگ غرب شرمسار شهدا هستند

مروجین فرهنگ غرب شرمسار شهدا هستند