مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-17پزشكي

افتتاح مرکز آموزش بهورزی جیرفت با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح ساختمان مرکز آموزش بهورزی و باز آموزی سلامت شهید مدافع سلامت ناصر رییسی در شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح ساختمان مرکز آموزش بهورزی و باز آموزی سلامت شهید مدافع سلامت ناصر رییسی در شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال خبر داد.

دکتر علی اصغر خیرخواه بعد از ظهر امروز 26 مردادماه در آیین بهره برداری از ساختمان مرکز آموزش بهورزی جیرفت با حضور وزیر بهداشت و مسئولان محلی گفت: این مرکز در سه طبقه با اعتبار 130 میلیارد ریال احداث و با هزینه 27 میلیارد ریال تجهیز شده که در حال حاضر 16 بهورز در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری بهورزان در ارتقاء سطح بهداشت و درمان افزود: شهرستان های جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب مرکز آموزش بهورزی دارند و پیش از این در مرکز بهداشت شهرستان جیرفت طی 29 دوره آموزش بهورزی بیش از 500 بهورز آموزش دیده و در روستاها به مردم خدمت ارائه می کنند.

خیرخواه بر لزوم تامین زیرساخت های لازم در راستای آموزش بهتر بهورزان تاکید کرد و گفت: قبل از افتتاح این مرکز، خوابگاهی برای بهورزان نداشتیم که خوشبختانه این ساختمان دارای خوابگاه برای دختران بهورز نیز هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز آموزش بهورزی جیرفت با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال

افتتاح مرکز آموزش بهورزی جیرفت با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال