مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-02حوادث

قاچاق سوخت حادثه آفرید / انفجار و آتش سوزی مهیب در شهر کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابراهیم بابایی، با بیان اینکه این انفجار در کوچه شماره 29 خیابان «گلدشت» رخ داد، افزود: این انفجار علاوه بر آتش سوزی گسترده و خسارات قابل توجه، - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: حوالی ساعت 3:40 امروز 11 مردادماه 1402، انتشار گاز ناشی از بنزین (قاچاق سوخت) در فضای محصور یک منزل مسکونی، موجب انفجار و آتش سوزی گسترده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابراهیم بابایی، با بیان اینکه این انفجار در کوچه شماره 29 خیابان گلدشت رخ داد، افزود: این انفجار علاوه بر آتش سوزی گسترده و خسارات قابل توجه، موجب فروریختن شیشه های برخی منازل اطراف و ایجاد رعب و وحشت شد.

وی با بیان اینکه شدت انفجار، به ترک خوردگی برخی ساختمان ها منجر شد، گفت: این حادثه، درگیری همسایه ها با فرد خاطی را به همراه داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: با توجه به حجم قابل توجه بنزین و بخارات قابل اشتعال موجود در محیط، این آتش سوزی گسترده، موجب سوختن یک دستگاه خودرو و خسارت به دو واحد مسکونیِ طبقات فوقانیِ آن شد.

بابایی، خسارات ناشی از انفجار را که از منازل اطراف گزارش شده نیز قابل توجه و شدید دانست و گفت: مصدومیت های ناشی از وقوع حادثه، به اظهارات همسایگان مربوط می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق سوخت حادثه آفرید / انفجار و آتش سوزی مهیب در شهر کرمان

قاچاق سوخت حادثه آفرید / انفجار و آتش سوزی مهیب در شهر کرمان