مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-28سياسي

هشدارهای ایمنی برای مراسم خیمه سوزان و شام غریبان


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هشدارها و توصیه هایی را برای برگزاری ایمن مراسم خیمه سوزان و شام غریبان ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جلال ملکی با تسلیت ایام عزاداری و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان درباره هشدارهای ایمنی برای خیمه سوزان و شام غریبان اظهارداشت: در روز عاشورای حسینی شاهد برگزاری مراسم خیمه سوزان و همچنین مراسم شام غریبان هستیم که لازم است در برگزاری این دو مراسم، مردم عزیز احتیاط بیشتری داشته باشند.

البته خوشبختانه در سال های گذشته نیز همکاری خوب مردم باعث شد تا مشکل خاصی رخ ندهد، اما در راستای وظیفه ذاتی برای پیشگیری از وقوع حوادث بیان یکسری هشدارها ضروری است.

وی با اشاره به مسدود شدن برخی از معابر در هنگام مراسم خیمه سوزان، بیان داشت: از مسئولان و مدیران هیات هایی که قصد دارند برای انجام مراسم، خیابانی را مسدود کنند درخواست می کنم که به آتش نشانی محله خود اطلاع رسانی کنند تا هماهنگی های لازم در این مدت انجام شود.

ملکی همچنین درباره مراسم خیمه سوزان نیز گفت: در سال های اخیر شاهد آن بودیم که در ظهر عاشورا این مراسم به اجرا در می آید، توصیه ما به هیأت ها این است که از آتش زدن خیمه ها در کنار پارچه های هیأت، کابل های برق، زیر بالکن منازل، کوچه های باریک، در مجاورت درخت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای ایمنی برای مراسم خیمه سوزان و شام غریبان

هشدارهای ایمنی برای مراسم خیمه سوزان و شام غریبان