مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-02سياسي

معاون اول قوه قضاییه: مقتدرانه برای منافقین پرونده تشکیل دادیم


معاون اول قوه قضاییه با اشاره به دستور اژه ای در رسیدگی به پرونده گروهک هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند، گفت: امروز نظام قضایی ما مقتدرانه برای این گروهک ها پرونده تشکیل داده و حتما با پشتیبانی مردم به نتیجه خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری گیلان با تسلیت مجدد ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و اسارت آل الله و محکومیت اهانت به مقدسات و قرآن کریم، از بصیرت به عنوان یکی از مسائل بسیار مهم در حفظ دین و نظام یاد کرد و گفت: بصیرت به معنای تعهد و اندیشه عمیق در رابطه با یک موضوع است که مانع بروز انحراف در زندگی می شود.

معاون اول دستگاه قضا لزوم توجه به بصیرت و التزام عملی و قلبی به ولایت مطلقه فقیه در جامعه امروز را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در مورد حضرت ابوالفضل (ع) افزود: امام فرمودند حضرت ابوالفضل (ع) بصیرت داشت.

پس چون ایمان به هدف داشت دادن دو دست در برابر ایمان و هدف چیزی نیست، دادن سر در برابر آن ایمان و هدف چیزی نیست و بر همین اساس است که امام حسین علیهم السلام فرمودند اگر بنا است من بمانم یا دین پیغمبر، من نباشم اما دین پیغمبر بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول قوه قضاییه: مقتدرانه برای منافقین پرونده تشکیل دادیم

معاون اول قوه قضاییه: مقتدرانه برای منافقین پرونده تشکیل دادیم