مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-10اقتصادي

تلاش می شود نرخ سود بانکی طرح اقدام ملی مسکن کاهش یابد


مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: بعد از سال 1400 برای 16 هزار و 246 واحد مسکونی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان پروانه ساختمانی صادر شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: بعد از سال 1400 برای 16 هزار و 246 واحد مسکونی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان پروانه ساختمانی صادر شده است.

اصغر اسماعیلی در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، از فعال بودن همه پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه پروژه های مسکن ملی در استان با سرعت خوبی پیش می روند و در حال حاضر تلاش می شود نرخ سود بانکی تسهیلات نیز از 23 درصد به 18 درصد کاهش یابد.

وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن ملی 68 هزار و 112 واحد مسکونی است، اظهار کرد: سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی 12 هزار و 28 واحد مسکونی) مشخص شده است، اظهار کرد: سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری 9021 واحد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می شود نرخ سود بانکی طرح اقدام ملی مسکن کاهش یابد

تلاش می شود نرخ سود بانکی طرح اقدام ملی مسکن کاهش یابد