مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-04اقتصادي

پاسخگویی به 5509 گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی 124


در مدت چهار ماه اول امسال، ازطریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان به 5 هزار و 509 تماس تلفنی پاسخ داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت سیستان و بلوچستان، ایرج حسن پور افزود: در بازه زمانی اول فروردین ماه تا 31 تیرماه سال جاری، از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان به 5 هزار و 509 تماس تلفنی مردمی، پاسخ داده شده که ازاین میزان، هزار و 774 تماس صوتی ضبط شده از طریق صندوق صوتی مرکز بوده که توسط کارشناسان پیگیری شده است.

وی افزود: بر اساس آمارثبت شده در سامانه 124 در مدت اعلام شده، کارشناسان مرکز پاسخگویی طی این مدت، 182 ساعت و53 دقیقه معادل 10 هزار و 992 دقیقه با تماس گیرندگان، مکالمه داشته اند که میانگین زمان پاسخگویی یک دقیقه و 35 ثانیه بوده و پایین تر از استاندار تعریف شده (2 دقیقه) است.

حسن پور ادامه داد: در همین بازه زمانی، بالغ بر 78 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی که به صورت الکترونیک انجام شده از نحوه پاسخگویی کارشناسان این مرکز، رضایت کامل داشته اند که این موضوع نشان دهنده توجه ویژه این اداره کل به موضوع استفاده از نقش مردم در فعالیت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به 5509 گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی 124

پاسخگویی به 5509 گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی 124