مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-18سياسي

کارمندی که حوصله ارباب رجوع ندارد شایسته پشت میزنشینی نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: کارمندی که حوصله خدمت به ارباب رجوع را ندارد شایسته پشت میزنشینی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشرف شدیم شهدا در سخت ترین زمان خون خود و جان خود و جوانی خود را فدا کردند تا خطری عظیم از این کشور دفع شود تمامیت ارضی، حاکمیت ملی و اقتدار ملی تماماً مدیون خون شهدا و خانواده معظم شهداست روز یکشنبه هم قرار است بزرگترین کنگره تاریخ اردبیل در خصوص شهدا برگزار شود.

عاملی ادامه داد: غرض از برگزاری کنگره چیست؟ اولاً اداء یک وظیفه فطری است انسان سالم و یک تمدن فاخر هیچ وقت اصلی ترین ذوی الحقوق خود را فراموش نمی کند ثانیاً آنها تابلوهای سر راه و قطب نمای طریق هستند تا راه را گم و در زمین دشمن بازی نکنیم ثالثاً ما شدیداً احتیاج به ارائه الگوی موفق و آرمانی برای نسل جدید داریم چه الگویی بالاتر از جوانانی که با بصیرت کامل، ایثار کامل و حریت بی نظیر و قطع سخت ترین علایق، حماسه بزرگ تاریخ کشور را رقم زدند و کشور ما، ملت ما و ناموس ما را حفظ و دشمن را با خواری و زبونی عقب راندند و با خون خود برای ما سرنوشت عزتمند نوشتند سرنوشتی که تا ابد مدیون آن خواهیم بود.

داعش ساخته دست آمریکاست امام جمعه اردبیل با اشاره به حادثه اخیر تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ خاطرنشان کرد: جنایت دوباره داعش در حرم مبارک شاهچراغ برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندی که حوصله ارباب رجوع ندارد شایسته پشت میزنشینی نیست

کارمندی که حوصله ارباب رجوع ندارد شایسته پشت میزنشینی نیست