مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-06فرهنگي

«آواز رفتن» آیدین الفت شنیدنی شد/ مرثیه ای برای یک مهندس صدا!


«آواز رفتن» یکی از تازه ترین محصولات منتشرشده در بازار موسیقی است که از روز شنبه چهاردهم مرداد همزمان با دومین سالروز درگذشت آیدین الفت مهندس صدا و خواننده، - آواز رفتن یکی از تازه ترین محصولات منتشرشده در بازار موسیقی است که از روز شنبه چهاردهم مرداد همزمان با دومین سالروز درگذشت آیدین الفت مهندس صدا و خواننده، پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آواز رفتن عنوان یکی از تازه ترین محصولات منتشرشده در فرآیند تولید و پخش آثار موسیقایی است که از روز شنبه چهاردهم مردادماه همزمان با دومین سالروز درگذشت آیدین الفت هنرمند فقید و شناخته شده عرصه مهندسی صدا و خوانندگی منتشر شد.

در توضیح این آلبوم آمده است: آلبوم آواز رفتن از ساخته های آیدین الفت است که این هنرمند در کنار همکار و همراهش مهران اکرمی در حال ضبط و تولید آن بود اما آیدین برای سفر شتاب داشت و آواز رفتن به همت مهران اکرمی و دوستان آیدین، به سرانجام رسید و اکنون پیش روی ماست.

نگینی زیرخاک ، عمر به یغما رفته ، فردا ، از خاک برای خاک ، آواز رفتن قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

آیدین الفت آهنگساز و نوازنده پیانو، مهران اکرمی نوازنده سازهای الکترونیک، پرکاشن و تنظیم برای ارکستر، علی جعفری پویان نوازنده ویولن، پدرام فریوسفی نوازنده ویولن، تینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آواز رفتن» آیدین الفت شنیدنی شد/ مرثیه ای برای یک مهندس صدا!

«آواز رفتن» آیدین الفت شنیدنی شد/ مرثیه ای برای یک مهندس صدا!