مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-07سياسي

خبرنگاران ایثار را در جهاد تبیین معنا می کنند


خبرنگاران مجاهدانی هستند که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پیامی روز ضمن تبریک روز خبرنکار اظهار کرد: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت بزرگمردی از قشر ارزشمند خبرنگار است و بهانه ای شده تا در این روز از این قشر فرهیخته، عدالت خواه و عدالت جو، حق گو، صادق و دلسوز، آگاهی بخش و مجاهدانی که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می کنند؛ تقدیر و قدردانی نمود.

روز خبرنگار روز تجلیل از پیامبران جامعه است؛ پیامبرانی که سخن حق و عدالت را در ورطه جنگ با باطل و دفاع از ملت و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین مجاهدت در جبهه حق علیه باطل معنا می کنند.

امسال روز خبرنگار مقارن است با ماه محرم و ایام مجاهدت بهترین انسان های تاریخ بشریت و چه نیکوست تقارن این ایام؛ خبرنگاران، پیام آوران راستی هستند و عاشورا تجلی اسلام عزت بخش و تسلیم ناپذیر و امروز رسالت خبرنگاران همین است که پیام حق را برای جهانیان در همه تاریخ بازتاب دهند.

امید است که اصحاب رسانه و قلم، عاشورا را به مانند الگویی شایسته و تجلی فرهنگ عدالت محور و حق جو بدانند و با تأسی از حضرت زینب کبری سلام الله علیها، بزرگ پیام آور عاشورا همواره در مسیر حق و راستی قلم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران ایثار را در جهاد تبیین معنا می کنند

خبرنگاران ایثار را در جهاد تبیین معنا می کنند