مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-21سياسي

مسجد عالی ترین بستر برای تربیت نسل آینده است


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مسجد عالی ترین بستر برای تربیت نسل آینده است، گفت: کانون های مساجد الگویی برای گسترش فعالیت های هنری فرهنگی در مساجد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا حاجتی صبح دوشنبه به مناسبت فرا رسیدن سالروز جهانی مساجد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسجد محور تربیت جامعه است، اظهار کرد: مسجد بستر تربیتی عظیمی است که نگاه تک بعدی به فرد ندارد و موجب رشد و تقویت همه ابعاد شخصیتی فرد می شود.

وی با تاکید بر اینکه بستر مسجد باید مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: مسجد تنها محلی برای عبادت نیست و احیا کارکردهای هنری، اجتماعی و فرهنگی مسجد در گرو توجه به این مکان مقدس است.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) که فرمودند: مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید ، به تقابل تمدنی اسلام و غرب اشاره و بیان کرد: در تقابل بین تمدن اسلامی و تمدن غرب نباید از سنگر مسجد فاصله بگیریم و باید همه برنامه ها در مساجد اجرا شوند.

وی با بیان اینکه مسجد مامن و پناهگاه مردم است بر ایجاد فضای همدلی و تعامل در آن تاکید کرد و خواستار همراهی همه ارکان مسجد در فعالیت های مختلف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد عالی ترین بستر برای تربیت نسل آینده است

مسجد عالی ترین بستر برای تربیت نسل آینده است