مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 02:502023-08-20سياسي

لزوم اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری را با رویکرد رضوی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری با رویکرد رضوی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم افروغ یکشنبه شب در نشست با مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر، گفت: فرهنگ و هنر لازمه رشد و پیشرفت هر جامعه است و توجه به آن می تواند بهترین دستاورد را در تمام حوزه های مختلف به ارمغان آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری را با رویکرد رضوی ضروری دانست و افزود: گسترش رویکرد عالمانه امام رضا (ع) در طرح چهارشنبه های امام رضایی در اشکال گوناگون فرهنگ و هنر میان اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان لازم و مهم است.

افروغ اظهار کرد: در حوزه موسیقی، تئاتر، فیلم، گرافیک و دیگر بخش های فرهنگی و هنری آثار فاخر و ارزشمندی از هنرمندان توانمند استان تولید شده که می توان با حمایت از آنها علاوه بر ترویج فرهنگ و علوم رضوی، موجب معرفی ظرفیت های استان نیز فراهم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مجموعه دبیرخانه کانون های خدمت رضوی رضوی جهت گسترش فعالیت های رضوی، بیان کرد: مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر در استان آماده هرگونه همکاری با کانون های خدمت رضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری را با رویکرد رضوی

لزوم اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری را با رویکرد رضوی