مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-12پزشكي

خدمات رسانی پزشکان جهادی به 365 نفر از زندانیان هرمزگان


گروه جهادی پزشکان متخصص استان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس، خدمات تخصصی مورد نیاز به 365 نفر از زندانیان را به صورت داوطلبانه و رایگان ارائه کردند.

- بندرعباس - دادستان بندرعباس گفت: گروه جهادی پزشکان متخصص استان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس، خدمات تخصصی مورد نیاز به 365 نفر از زندانیان را به صورت داوطلبانه و رایگان ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا احمدی منش بیان داشت: با هماهنگی های انجام شده، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی استان به منظور ارائه خدمات پزشکی تخصصی و ارتقای خدمات درمانی زندانیان، به مدت چهار روز با حضور در زندان مرکزی بندرعباس، مددجویان را ویزیت و درمان کردند.

وی تصریح کرد: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامل پزشکان متخصص در حوزه های مختلف با هدف ارتقای سلامت زندانیان و کاهش هزینه های درمانی آنان به ارائه خدمات درمانی به مددجوبان زن و مرد در زندان بندرعباس پرداخته اند.

دادستان مرکز هرمزگان اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی تخصصی یکی از نیازهای زندانیان است که در تلاشیم بتوانیم با تدابیر اتخاذ شده از سوی دستگاه قضایی و مساعدت و اقدامات جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان در این عرصه نیازهای این قشر را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی پزشکان جهادی به 365 نفر از زندانیان هرمزگان

خدمات رسانی پزشکان جهادی به 365 نفر از زندانیان هرمزگان