مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:162023-08-16سياسي

مادر رتبه 4 کنکور علوم انسانی: فرزندم در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرد


خانم افتخاری مادر علی اکبر افتخاری رتبه چهارم کنکور علوم انسانی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: رمز موفقیت فرزند من اول پشتکار و تلاش خودش بود و با توجه به علاقه ای که فرزندم به کسب علم داشت، ما انتظار کسب این موفقیت را داشتیم.

وی با اشاره به علاقه وافر این دانش آموز نخبه خوزستانی به علم مشاوره، گفت: پیش بینی می کنم که فرزندم از مشاوران موفق آینده کشور شود چرا که در طی مدت تحصیل تمامی کارهای مشاوره و برنامه ریزی درسی را خودش انجام داد.

    خانم افتخاری با بیان اینکه فرزندنش از بچگی عاشق مدرسه بود، ادامه داد:  از همان دوران کودکی عاشق درس بود و هیچوقت درس و مدرسه را به چیزی ترجیح نداد.

وی همچنین بیان کرد: فرزندم در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرد و روزی 8 تا 10 ساعت مطالعه داشت و با توجه به علاقه ای که رشته روانشناسی دارد احتمال می دهیم که در این رشته ادامه تحصیل دهد.

خانم افتخاری با اشاره به شادی خانواده از کسب این موفقیت گفت: به عنوان یک مادر از کسب این موفقیت خیلی خوشحالم البته به توانایی های فرزندم نیز ایمان داشتم.

وی درباره دیگر علایق فرزندنش اظهار کرد: فرزندم به هنرِ طراحی و خطاطی علاقمند است و در این حوزه نیز دارای استعداد هست، علاوه بر این بسیار کتاب خوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر رتبه 4 کنکور علوم انسانی: فرزندم در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرد

مادر رتبه 4 کنکور علوم انسانی: فرزندم در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرد