مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-24اقتصادي

پیش بینی 20 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تعهد ایجاد اشتغال دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سال جاری 20 هزار نفر پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مولوی صبح یک شنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بروجن اظهار کرد: تمامی طرح های صنعتی شهرستان بروجن رصد و طرح های دارای پیشرفت فیزیکی غیرقابل قبول در سال های گذشته باید فسخ قرارداد شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بروجن دارای ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی است تصریح کرد: تکمیل زیرساخت ها و گازرسانی به گلخانه های این شهرستان تا پایان امسال در دستور کار قرار دارد.

مولوی با اشاره به اینکه تعهد ایجاد اشتغال دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سال جاری 20 هزار نفر پیش بینی شده بیان داشت: 2 هزار و 181 نفر از تعهد اشتغال سهم شهرستان بروجن است.

وی بیان داشت: در چهار ماهه نخست امسال براساس ثبت اطلاعات 16 دستگاه اجرایی استان در سامانه رصد 522 فرصت شغلی در شهرستان بروجن ثبت شده است.

مولوی یادآور شد: وزارت تعاون، کاری و رفاه اجتماعی در سال جاری اشتغال زایی ایجاد شده از سوی دستگاه های اجرایی را از طریق ارسال پیامک به متقاضیان و بازدیدهای میدانی رصد می کند تا از انحراف تسهیلات این بخش جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 20 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی 20 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری