مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-02اجتماعي

هشدار منابع طبیعی نسبت به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع دماوند


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند نسبت به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع این شهرستان هشدار داد و از گردشگران خواست، از روشن کردن آتش یا انداختن ته سیگار در منطقه خودداری کنند.

- حسن شکری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن هشدار و اعلام آماده باش در خصوص وقوع آتش سوزی در مراتع دماوند اظهار داشت: از مردم و گردشگران می خواهیم از انداختن هرگونه ته سیگار و یا برپا کردن آتش در مراتع طبیعی خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به بارش های متناوب ابتدای سال انبوهی از علوفه های مرتعی سطح شهرستان را فراگرفته است، با گرم شدن تدریجی هوا احتمال بروز حریق و آتش سوزی افزایش یافته است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند گفت: با توجه به تعطیلی امروز و فردا و نیز جمعه از گردشگرانی که وارد منطقه می شوند، می خواهیم، از انداختن ته سیگار در مراتع خودداری کنند و اگر آتشی روشن می کنند، حتماً آن آتش را خاموش کنند و کشاورزان عزیز که در مجاورت اراضی ملی زمین کشاورزی دارند، از سوزاندن بقایای زراعی خودداری کنند.

وی از دهیاران خواست، از سوزاندن انباشت زباله خودداری کنند و گفت: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بحران دماوند، کلیه دهیاری ها، شهرداری ها و منابع طبیعی در حالت آماده باش قرار دارند، که اگر خدای ناکرده حریقی رخ دهد، در اسرع وقت خاموش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار منابع طبیعی نسبت به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع دماوند

هشدار منابع طبیعی نسبت به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع دماوند