مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:552023-07-25حوادث

دست رد پلیس فتا گلستان به رشوه 5 میلیارد ریالی


فرمانده انتظامی گلستان از رد رشوه پنج میلیارد ریالی از سوی کارکنان پلیس فتا این استان خبر داد.

- سردار محمدسعید فاضل دادگر عصر سه شنبه سوم مرداد ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کلاهبرداری تعدادی از مجرمان فضای مجازی به مبالغ بالا و در حدود ده ها میلیارد تومان از هموطنانمان در سراسر کشور، کارکنان نیروی انتظامی در پلیس فتای گلستان، سرنخ هایی از مجرمین را کشف کردند.

وی بیان کرد: متأسفانه در بستر پیام رسان های خارجی تعدادی از همشهریان ما در دام طبهکاران اقتصادی در فضای مجازی گرفتار شدند که با هوشمندی کارکنان ما توانستیم این افراد را که تعدادی از آن ها ساکن استان البرز بودند را شناسایی کنیم.

فرمانده انتظامی گلستان توضیح داد: در پی وصول شکواییه قضایی با موضوع کلاهبرداری رایانه ای به مبلغ 15 میلیارد ریال، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهمان پرونده شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی و طی نیابت قضایی، در استان البرز، طی یک عملیات موفق توسط اکیپ عملیاتی پلیس فتا استان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ما به خلوص نیت و پاک دستی فرزندان نیروی انتظامی گلستان افتخار می کنیم، افزود: به دلیل آنکه این پرونده بسیار مهم بود در فرآیند رسیدگی به این پرونده کشوری، متهمان پس از دستگیری به شگردهای مختلف برای انحراف جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد پلیس فتا گلستان به رشوه 5 میلیارد ریالی

دست رد پلیس فتا گلستان به رشوه 5 میلیارد ریالی