مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-12سياسي

35 هزار متر مکعب به ظرفیت آب شیرین کن های هرمزگان اضافه می شود


مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: در سال جاری 35 هزار متر مکعب در قالب 12 سایت به ظرفیت آب شیرین کن های استان اضافه خواهد شد که با وارد مدار شدن آن بسیاری از شهرها و روستاهای استان به پایداری آب خواهند رسید.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: در سال جاری 35 هزار متر مکعب در قالب 12 سایت به ظرفیت آب شیرین کن های استان اضافه خواهد شد که با وارد مدار شدن آن بسیاری از شهرها و روستاهای استان به پایداری آب خواهند رسید.

عبدالحمید حمزه پور، صبح امروز (21 مرداد ماه) در نشستی خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: امروز آگاهی رسانی پیش نیاز توسعه هر جامعه ای است و این مهم بر عهده خبرنگاران متعهد و سختکوش است و بی شک هدف خبرنگاران نقش مهمی در افزایش بهره وری و پیشرفت جامعه دارد.

وی افزود: 17 مرداد یادآور ایثار خبرنگارانی است که بهترین اوقات خود را صرف آگاهی جامعه می کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

این روز را به همه اصحاب رسانه کشور به خصوص خبرنگاران استان هرمزگان تبریک گفته و یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی می دارم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان تصریح کرد: هرمزگان گرمای بسیار طولانی در حدود 9 ماه سال دارد و مصرف آب افزایش چشمگیری پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هزار متر مکعب به ظرفیت آب شیرین کن های هرمزگان اضافه می شود

35 هزار متر مکعب به ظرفیت آب شیرین کن های هرمزگان اضافه می شود