مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-22بين الملل

سفر وزیر خارجه بلژیک به ایروان در بحبوحه تنش با باکو


«حجا لحبیب» وزیر خارجه بلژیک که به ایروان سفر کرده، روز سه شنبه (امروز) با «آرارات میرزویان» همتای ارمنستانی خود دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که مقام های ارمنستان و جمهوری آذربایجان طی هفته های اخیر بارها یکدیگر را به نقض آتش بس و اقدامات تحریک آمیز متهم کرده اند، وزیر خارجه بلژیک به ایروان سفر کرد.

منابع رسانه ای از ایروان پایتخت ارمنستان خبر دادند که حجا لحبیب وزیر خارجه بلژیک برای سفر رسمی به این کشور حوزه قفقاز سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه ارمنستانی آرمن پرس ، وزیر خارجه بلژیک با آرارات میرزویان همتای ارمنستانی خود دیدار دوجانبه ترتیب داد و دو طرف درباره روابط دوجانبه، موضعات منطقه و بین المللی رایزنی کردند.

این مقام ارشد اروپایی که پایتخت کشورش بروکسل مقر اتحادیه اروپا و همچنین ناتو است، در شرایطی به ایروان سفر کرده که تنش های ارمنستان و جمهوری آذربایجان بالا گرفته و طی هفته هیا اخیر بارها هر  دو طرف، دیگری را به نقض آتش بس و اقدامات تحریک آمیز مرزی متهم کرده است.

بازدید وزیر خارجه بلژیک از بنای یادبود ارامنه   وزیر خارجه بلژیک در سفر به ایروان، به سراغ بنای یادبود قربانیان نسل کشی ارامنه و همچنین موزه نسل کشی ارامنه رفت و شاخه گلی به یاد قربانیان تقدیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر خارجه بلژیک به ایروان در بحبوحه تنش با باکو

سفر وزیر خارجه بلژیک به ایروان در بحبوحه تنش با باکو