مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-06اقتصادي

اختصاص اعتبار 222 میلیارد تومانی برای 430 پروژه شهرستان بابل


فرماندار بابل با اشاره به اینکه نیازمند اعتبارات بیشتری برای رفع مشکلات موجود در شهرستان هستیم، گفت: امسال اعتبار شهرستان بابل 222 میلیارد و 260 میلیون تومان برای بیش از 430 پروژه در نظر گرفته شد.

- ایسنا/مازندران فرماندار بابل با اشاره به اینکه نیازمند اعتبارات بیشتری برای رفع مشکلات موجود در شهرستان هستیم، گفت: امسال اعتبار شهرستان بابل 222 میلیارد و 260 میلیون تومان برای بیش از 430 پروژه در نظر گرفته شد.

قاسم عزیززاده گرجی امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بابل با بیان اینکه دغدغه مدیران دستگاه های اجرایی باید مطالبات مردمی باشد، افزود: نگاه ما در کمیته برنامه ریزی نگاهی جامع و فراگیر، بدون داشتن گرایش خاصی است لذا هرگز نظرشخصی را برای کم یا افزایش اعتبار پروژه ها لحاظ نکردیم بلکه خود دستگاه های اجرایی با توجه به منافع سازمانی و مطالبه گری که داشتند در جذب اعتبارات نقش داشتند.

وی به ضرورت بازنگری شاخص ها در تخصیص اعتبارات اشاره و یادآور شد: ما در تقسیم اعتبارات، عدالت را رعایت کردیم اما اگر جایی نتوانستیم سهم بری کنیم دلیل آن اطلاعاتی است که ادارت شهرستانی به استان و بعد به وزارت متبوع برای تعیین شاخص ها اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 222 میلیارد تومانی برای 430 پروژه شهرستان بابل

اختصاص اعتبار 222 میلیارد تومانی برای 430 پروژه شهرستان بابل