مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:562023-08-12سياسي

خودداری دستگاه های دولتی کرمان از در اختیار قرار دادن زمین برای طرح نهضت ملی مسکن!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به برنامه دولت آیت الله رییسی در ارتباط با ساخت چهار میلیون مسکن، - خودداری دستگاه های دولتی کرمان از در اختیار قرار دادن زمین برای طرح نهضت ملی مسکن! مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: دستگاه های دولتی اراضی بزرگی در اختیار دارند که استفاده ای از آن نمی کنند، اما از قرار دادن این اراضی در اختیار طرح نهضت ملی مسکن خودداری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به برنامه دولت آیت الله رییسی در ارتباط با ساخت چهار میلیون مسکن، اظهار داشت: برش استانی این طرح، ساخت 129 هزار و 284 واحد ساختمان در چهار سال در استان کرمان در طرح نهضت ملی مسکن است.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اول اجرای این طرح و تاکنون 201 هزار و 123 نفر ثبت نامی در استان کرمان داشتیم، افزود: همه افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، واجد شرایط این طرح نبودند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه از این تعداد 120 نفر واجد شرایط بوده و فرم ج آن ها سبز است و بیش از 48 هزار نفر تایید نهایی شدند، گفت: بقیه این افراد هنوز تکمیل مدارک خود را انجام ندادند و زمانی که این افراد مدارک خود را تکمیل کنند به تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری دستگاه های دولتی کرمان از در اختیار قرار دادن زمین برای طرح نهضت ملی مسکن!

خودداری دستگاه های دولتی کرمان از در اختیار قرار دادن زمین برای طرح نهضت ملی مسکن!