مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-01سياسي

اولویت هزینه کرد زکات مرمت حال محرومان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اولویت هزینه کرد زکات مرمت حال محرومان است که در این مسیر باید گام های مؤثری برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد زکات استان اردبیل اظهار کرد: ساخت پل، راه، حمام و دیگر پروژه های عمرانی از محل زکات اولویت ندارد و همه اینها وظیفه دولت است تا در اجرای این پروژه ها ورود پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت زکات از سوی کشاورزان، تجار و فعالان اقتصادی به راحتی می توانیم این منابع را صرف رسیدگی به محرومان کنیم تا عزت و عظمت آنها حفظ شود.

امام جمعه اردبیل آمار واقعی زکات را در استان اردبیل بیش از یک هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امسال به دلیل خشکسالی جمع آوری زکات با برخی نارسایی ها روبرو شده اما پیش بینی جمع آوری 23 میلیارد تومان زکات واجب در استان اردبیل برنامه ریزی شده است.

آیت الله عاملی گفت: در کنار زکات واجب زکات های مستحبی بهترین ظرفیت برای کمک به نیازمندان است که در این زمینه در استان اردبیل کارهای خوبی انجام نشده است و انتظار می رود با محوریت کمیته امداد در این باب فعالیت های مناسبی به انجام برسد.

وی ظرفیت های مردمی را در کمک به مؤسسات خیریه و درمانی یادآور شد و بیان کرد: کمیته امداد باید علل و عوامل وثوق مردمی به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت هزینه کرد زکات مرمت حال محرومان است

اولویت هزینه کرد زکات مرمت حال محرومان است