مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-06اقتصادي

پروژه های انتقال آب در چهارمحال و بختیاری در انتظار سرمایه گذار


شهرکرد_مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از آمادگی واگذاری اجرای هشت پروژه تأمین و انتقال آب کشاورزی به بخش خصوصی، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا ذاکری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد تا اجرای هشت پروژه تأمین و انتقال آب کشاورزی با هدف افزایش تولیدات بخش کشاورزی و اشتغال زایی برای دو هزار نفر به بخش خصوصی وجود دارد.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری هشت پروژه تأمین و انتقال آب به اراضی کشاورزی و احداث شبکه فرعی آبیاری در سطحی حدود چهار هزار و 720 هکتار در دست اجرا دارد که شرایط واگذاری به بخش خصوصی را داشته و از حضور سرمایه گذاران استقبال می کند.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح ها شامل احداث شبکه فرعی آبیاری اراضی زیر سد بی دکان در سطح دو هزار و 700 هکتار، تأمین و انتقال آب به اراضی دوراهان در سطح 400 هکتار و تأمین و انتقال آب به اراضی سرچاه و دوازده امام در سطح 600 هکتار هستند.

ذاکری عنوان کرد: تأمین و انتقال آب به اراضی گاوتوت در سطح 350 هکتار، تأمین و انتقال آب به اراضی دره گله گرد در سطح 60 هکتار، تأمین و انتقال آب به اراضی دهند سفلی در سطح 250 هکتار، تأمین و انتقال آب به اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های انتقال آب در چهارمحال و بختیاری در انتظار سرمایه گذار

پروژه های انتقال آب در چهارمحال و بختیاری در انتظار سرمایه گذار